Social Icons

.

marți, 30 octombrie 2012

Web Design-Itexclusiv

    Astazi am cautat pe internet cateva firme de Web Design si am gasit o firma foarte puternica care a facut multe comenzi la site-uri care au ajuns mari in momentul de fata si m-am gandit eu asa sa va impartasesc ce pot face baietii de la itexclusiv:

Web Design

Web Design – creare site si magazin online la comanda clientului
• Promovare Site si Optimizare SEO , in cele mai importante motoare de cautare
Magazine online complexe si implementare baza de date
• Albume digitale, cataloage online, bannere, design logo, si alte elemente grafice
• Rebranding companii si creare logo-uri
• Programare web, aplicatii web, portale web, panouri de administrare site, CMS
• Flash Development – prezentari interactive si animatii Flash complexe
• Prelucrare fotografii digitale, creare sigle, mape pliante cat si grafica vectoriala
• E-cards si felicitari virtuale
• Abonamente intretinere website-uri si magazine virtuale
• Service PC-desktop/Server: optimizare, intretinere, instalare si upgrade sisteme
• Service Notebook/Laptop: diagnosticare, curatare, reparatie si inlocuirea pieselor defecte
• Upgrade & Service Notebook/Laptop

Acum pentru cei care au cunostinte foarte bune in Web Design poti face parte din echipa lor:

• Daca esti capabil, esti dornic de afirmatie, ai cunostinte si experienta in domenii precum creare site, web design, promovare site web, optimizare SEO, grafica web, contacteaza-ne rapid la adresa: office@itexclusiv.ro
• Avem nevoie de CV-ul sau portofoliul tau.
• Putem stabili o intalnire rapid, fara formulare de completat sau alte proceduri invechite.
• Dorim sa decurga totul rapid si eficient pentru ambele parti. 

    Cam atat am avut de spus sper ca sa va intelegeti bine cu itexclusiv deoarece sunt o firma extraordinar de serioasa,fac o treaba perfecta,si cred ca si eu voi cumpara de la ei optiunea de magazin online si voi publica acolo poze superbe nu uitati ca puteti face parte din echipa lor nu trimiteti cereri degeaba la ei daca nu ai experienta in domeniul Web Design!!!

1 comentarii:

  1. Da au un site foarte puternic din cate am vazut si din cate mai stiu cred ca este cea mai buna firma dupa una care fac eu afaceri cu ea...:D:D:D

    RăspundețiȘtergere

 

Donatii

Vizitatori

Flag Counter

Statistici

Ro2.ro - Promovare si statistici web SEO Bloguri, Bloggeri si Cititori

Parteneri

Cautam parteneri trimite un email la: gaiumadalin@yahoo.com