Social Icons

.

luni, 22 octombrie 2012

Felix Baumgartner si Recordul Mondial



   Austriacul Felix Baumgartner s-a născut în anul 1969 în Salzburg. Și-a dorit tot timpul să zboare și să vadă lumea de sus, să se simtă liber și acum a ajuns să doboare un record impresionant, care doar un om foarte curajos și foarte puternic ar putea să-l doboare.

A coborît 39.000 de metri cu viteza sunetului și toată treaba a fost filmată și transmisă în direct și pe televiziunile noastre. Citeam cîteva bancuri cînd am auzit de încercarea lui Felix de a doborâ un record. Am urmărit și m-au trecut câțiva fiori când Felix a sărit din capsula în care a urcat până la punctul de plecare. 


Trebuie să fii puțin sărit de pe fix să te hotărăști să faci acest lucru.Știu că necesită mult antrenament și multă experiență dar eu nu aș face acest lucru niciodată în viață. Acum voi o să-mi spuneți că avea nu știu ce aparate atașate la costumul lui, dragii mei cititori, când e să mori, mori cu toate minunile pe care omul le-a descoperit.

Omul și-a asumat un risc enorm și merită toate încurajările și aplauzele noastre. Este un exemplu demn de urmat, și-a îndeplinit visul, ce-l de a zbura și de a vedea lumea de la înălțime.

Coborârea lui Felix a durat în jur de un sfert de oră, din care 5 minute în cădere liberă, cădere în care orice se putea întâmpla. Mama austriacului a plâns în tot acest timp și a stat cu inima la gură, la fel cum am stat toți cei care au urmărit imaginile din această seară.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Donatii

Vizitatori

Flag Counter

Statistici

Ro2.ro - Promovare si statistici web SEO Bloguri, Bloggeri si Cititori

Parteneri

Cautam parteneri trimite un email la: gaiumadalin@yahoo.com