Social Icons

.

duminică, 28 octombrie 2012

Viitorul Ghicit


    Salutare dragi cititori, ce ati spune daca va-ti duce la o femeie care pretinde ca are puteri de ghicire in palma sau vede viitorul in globul sau maigic? Ei bine eu cred ca totul este o poveste de adormit copii,adica ganditi-va logic vorbind acest lucru e total imposibil si nerealizabil faptul ca unele tiganci pretind ca au puteri magice si ca pot prevede viitorul si ce se va intampla cu voi e un jaf la drumul mare.Sa nu credeti in asa ceva adica ma rog mai sunt unii oameni carora li s-a intamplat sa li se ghiceasca in palma iar apoi acel lucru s-a adeverit dar eu cred ca este o pura intamplare.
   Un lucru care ar trebuie evidentiat este ca unii oameni chiar cred in magia neagra si in unele vrajitoare care spun ca ele poti shimba viitorul prin"magia lor neagra" insa cum am specificat mai sus niciodata sa nu va lasati pacaliti de vorbele flase ale altor persoane fie ca e vecina sau un prieten pentru ca stiti cum se spune prietenul la nevoie se cunoaste si poate ca el va intinde o capcana cum sa va duceti la un ghicitor care e mana in mana cu amicul vostru iar apoi va vor lua toti banii si dupa asta va lasa sa fierbeti in suc propriu.Orcum eu nu cred in asa ceva,si sper ca voi sa-mi dati dreptate.Intrebarea de astazi este:

Tu crezi in ghicirea in palma si in suspiciosul glob fermecat?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Donatii

Vizitatori

Flag Counter

Statistici

Ro2.ro - Promovare si statistici web SEO Bloguri, Bloggeri si Cititori

Parteneri

Cautam parteneri trimite un email la: gaiumadalin@yahoo.com