Social Icons

.

luni, 22 octombrie 2012

La ce te gandesti inainte sa adormi?

Sunt momente când nu ai somn, dar totuși trebuie să dormi. În aceste momente singurul lucru pe care-l putem face este să ne jucăm cu imaginația noastră, unii o au mai bogată, alții mai puțin bogată. Pentru a putea adormi trebuie să stăm cu mintea la un anumit subiect.

Unii număra oi (asta am văzut în desenele animate), alții se gândesc cum ar fi să ai un lucru, sau cum ar fi să te afli într-o anumită situație. Alții își imaginează că au diferite puteri paranormale, sau alții pur și simplu își fac planuri pe a doua zi. În această categorie mă încadrez și eu.
Eu sunt tipul care înainte să adoarmă se gândește la ziua ce urmează. De multe ori mă gândesc la articole pentru blog, deci pentru voi.

În acel moment îmi vin cele mai multe și cele mai bune idei. Dacă nu aș fi mare iubitor de somn aș putea "procesa" mai multe idei, dar adorm în 45 minute (maxim) după ce mă încălzesc.

Acum vine partea în care vă implic și pe voi, am văzut că se poartă asta în blogosfera, cică se numește interacțiune cu cititorii sau ceva de genu. 

Voi la ce vă gândiți înainte să adormiți?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Donatii

Vizitatori

Flag Counter

Statistici

Ro2.ro - Promovare si statistici web SEO Bloguri, Bloggeri si Cititori

Parteneri

Cautam parteneri trimite un email la: gaiumadalin@yahoo.com