Social Icons

.

luni, 22 octombrie 2012

Scriu cu diacritice

M-am hotărât să încep să scriu cu diacritice, din nou. Spun din nou pentru că am mai avut un blog pe care foloseam diacriticele. Această hotărâre am luat-o după ce am intrat pe un blog, dedicat scrierii cu diacritice.


M-am mai gândit că e mult mai ușor și pentru voi să citiți cu diacritice. Sunt unele cuvinte pe care trebuie să le citești de mai multe ori ca să-ți dai seama despre ce este vorba. Deci, de acum înainte folosesc diacriticile.

Voi scrieți cu diacritice ? Argumentați răspunsul vă rog!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Donatii

Vizitatori

Flag Counter

Statistici

Ro2.ro - Promovare si statistici web SEO Bloguri, Bloggeri si Cititori

Parteneri

Cautam parteneri trimite un email la: gaiumadalin@yahoo.com