Social Icons

.

miercuri, 24 octombrie 2012

Copii adoptati

   Dragi cititori astazi voi face un post dedicat copiilor adoptati si poate ca unii dintre voi aveti prieteni care sunt adoptati si dupa parerea mea nu ar trebui sa va radeti de ei sau sa ii luati la misto deoarece am si eu cativa colegi care sunt adoptati si toata scoala se ia de ei si ii ia la misto chiar si eu dar in ultimele saptamani nu m-am mai luat de el pentru ca mi-am pus simpla intrebare :Daca as fi eu in locul lui si el in locul meu,m-as simti bine?
Pentru cei care nu stiu copiii care sunt adoptati au o mare problema fizic si un gol in inima si credeti-ma ca acel gol este foarte greu de umplut asa ca va rog sa-i lasati in pace in cazul in care cunoasteti asemenea copii.
Pentru cei care sunt infiati as vrea sa le transmit incurajari si as vrea sa le spun sa nu se lase calcati in picioare si nu uitati nu ii lasati pe ceilalti sa isi bata joc de voi asa ca ripostati plătiţi cu aceeasi moneda.Orcum cred ca am devenit si eu un pic cam prea dramatic.Asa se incheie si aceste post dar nu fara o intrebare si intrebarea este urmatoarea:

Voi cum va-ti simti daca ati fi adoptat?Argumentati raspunsul!






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Donatii

Vizitatori

Flag Counter

Statistici

Ro2.ro - Promovare si statistici web SEO Bloguri, Bloggeri si Cititori

Parteneri

Cautam parteneri trimite un email la: gaiumadalin@yahoo.com