Social Icons

.

luni, 22 octombrie 2012

Tu câți litri de apă bei pe zi?


De astăzi vreau să beau zilnic în jur de 2 litri de apă, sau mai mult. Am observat că nu prea beau apă și nu e bine deloc. De dimineață mi-am pregătit o sticlă de 0.5l de apă și o țin mereu pe lângă mine. Până acum am băut un litru fără să-mi dau seama. Cum termin sticla, mă duc repede să o umplu din nou. 
  
Sunt curios să văd câtă apă pot să beau, fără să mă îndop. Dacă o țin așa toată ziua sper să consum în jur de 2,5-3 litri de apă. Mă simt mult mai bine când sunt hidratat.  Acum nu mai stau însetat nici o clipă. Când îmi este sete am sticla lângă mine și beau, uneori fără să-mi dau seama, numai ce vad ca sticla e goală. Se pare că am un corp care cere multă apă. Am citit și câteva articole despre apă și consumul ei și am aflat că apa este bună la toate: de la înfrumusețarea pielii până la slăbit. Vă recomand și vouă să faceți același lucru ca mine (cu sticluța) și vedeți câtă apă puteți bea pe zi. 

Tu câți litri de apă bei pe zi? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Donatii

Vizitatori

Flag Counter

Statistici

Ro2.ro - Promovare si statistici web SEO Bloguri, Bloggeri si Cititori

Parteneri

Cautam parteneri trimite un email la: gaiumadalin@yahoo.com