Social Icons

.

marți, 23 octombrie 2012

FashionMonster,E la Moda

   După cum stiti Fashion Monster este cea mai buna colectie de moda dupa parerea mea.Acum cateva săptămîni am cumparat dintru-un mall o pereche de blugi din colectia Fashion Monster si chiar dacă a costat umpic mai mult mă simt foarte confortabil in ei si credeţi-mă ca după părerea mea Fashion Monster ar trebuie sa scoate mai multe articole de îmbrăcăminte pentru ca sunt in trand cu moda acum si sunt foarte cautate.Site-ul este FashionMonster.ro asa ca sper sa intrati si voi si de ce nu sa faceti niste shopping online.
Pe site si prezinta ultimele detalii in materie de moda din România si cu ce ar trebui sa va îmbrăcaţi pentru a va inpresiona :colegii de scoală,prietenii, de ce nu chiar si prietena/prietenul.
    Eu sunt un mare fan Fashion Monster asa ca sper ca poate in viitorul apropiat sa deveniti si voi niste fani inraiti.Ai Fashion Monster pentru ca nu doar ca iti ofera un look nou dar te face sa arati si cool.
Un lucru care ar mai fi trebuit spus despre Fashion Monster este calitatea pentru ca dupa cum stiti nu orce marca de imbracaminte este si foarte rezistentaDe exemplu,acum un an mi-am cumparat o pereche de adidasi marca Nike care dupa 5 ore de sport la scoala sau degradat adica pe intelesul vostru sa-u ,,rupt`` iar dupa asta mi-am cumparat o noua pereche de adidasi doar ca de data asta am cumparat de la Fashion Monster si credeti-ma ca,chiar si acum ma mai duc cu ei la scoala si inca imi plac si nu s-au demodata deloc.Varul meu si-a cumparat niste pantofi si a fost foarte multumit.

In final am o simpla intrebare pentru voi toti,la care as vrea sa-mi raspundeti printr-un comentariu:
Ce crezi despre Fashion Monster?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Donatii

Vizitatori

Flag Counter

Statistici

Ro2.ro - Promovare si statistici web SEO Bloguri, Bloggeri si Cititori

Parteneri

Cautam parteneri trimite un email la: gaiumadalin@yahoo.com